آیا بادام زمینی خوب برای بیمار بیماری های کلیه با بالا سطح کراتینین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیمار بیماری کلیوی باید بسیاری از بادام زمینی نمی خورند؟آیا بادام زمینی خوب برای بیمار بیماری های کلیه با بالا سطح کراتینین
آیا بادام زمینی خوب برای بیمار بیماری های کلیه با بادام زمینی بالا کراتینین LevelAre خوبی برای بیمار بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا؟ بادام زمینی است که توسط بسیاری از مردم دوست برای آن طعم خوب و تغذیه غنی، و حتی برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ترجیح می دهند به خوردن آن است. اما در واقع، به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا شما باید بیش از حد از آنها را مصرف نمی کنند، در غیر این صورت آن را به بار به کلیه اضافه و آسیب بیشتر به آنها.

چرا بیمار بیماری کلیوی باید بسیاری از بادام زمینی نمی خورند؟

بادام زمینی و غذاهای را از آن حاوی پروتئین زیاد است، چربی های اشباع نشده و رسوراترول. اگر بیماران با کراتینین بالا را بیش از حد از آنها، شکی نیست که آن را به بار کلیه ها 'زباله برای بیشتری تولید خواهد شد افزایش وجود دارد. همچنین به دلیل کاهش در عملکرد کلیه، بیماران پروتئین بیشتری را، پروتئین بیشتر خواهد شد به بیرون درز کردن، که منافذ فیلتراسیون فیلتراسیون غشاء بزرگتر و بزرگتر و عملکرد کلیه بدتر و بدتر کنند. بنابراین بیماران با سطوح کراتینین بالا توصیه به خوردن بادام زمینی بسیار. به منظور پاسخگویی به نیاز های اساسی بدن از پروتئین، بیماران می توانند برخی از غذاها پروتئین با کیفیت بالا، مانند شیر، تخم مرغ، لاغر ملاقات، ماهی و مرغ و غیره داشته باشد.

شما می دانید که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه ایفا می کند، پس توجه بالا به آن. به جز بادام زمینی، هستند بسیاری از غذاهای دیگر که باید توسط بیمار بیماری کلیوی جلوگیری از وجود دارد. بنابراین اگر شما بیمار بیماری کلیوی هستند، شما بهتر است را برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود، شما می توانید تغذیه خود و یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها را کمک خواهد کرد بهتر شما زندگی می کنند.

اگر سوالی دارید دیگر در درمان بیماری های کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا، انجام مردد به ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-diet/671.html





:: بازدید از این مطلب : 2607
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: